Tuesday, April 3, 2007

misz-sharinah born!

2day, 3rd Apr 2007..the date my blog created.huha..org dah lama berjinak2 ngan blog.aku baru "start engine" ari ini.huhu..berjinak2?apa2 la..tapi aku masi nda paham mcm mau buat layout lawa2 ni.nnti mau tanya c owon la.dia tu rajin..asik tido ja..bila bangun msti update blog.hahaha..semoga owon a.k.a wana akan berbangga bila aku sebut nama dia kat sni.pls owon.help me.malu aku blog aku secantik ini.LOL.kepada peminat2 blog sila la bersabar.nnti aku update sikit2.kata org sikit2 lama2 jadi bukit.jadi harap2 la blog aku ni cantik sikit2 dulu nti lama2 cantik banyak.hahahaha..

The noti..
Ling2 (^_^)

3 comments:

mie said...

nape nm gue xde pun...
gue penting gak....
huhu..

wana said...

cbuk je die..
harhar..
ling2 cari kat bloskins.com
kat sna byk skin cntik2.
cari la smpai mata pun juling.
ekekeke.
gud luck. :)

mie said...

isk...
jgn la smpai juling..
karang xcute dh..
heheee..