Tuesday, May 8, 2007

Aku dah gemuk!!

GEMUK!!Elergik aku dengar word tu.Isyk..rasa bida' plak..aku perasan perubahan aku ni kerana 3 sebab.1st,banyak suda seluar & baju yg aku rasa sempit..hihi..2nd,teda kawan2ku kata aku solid lagi malah cakap aku tembam.mcm mak2.cess!!lastly,sebab masa PAC tu kena timbang badan.naik 10kg dalam masa 1 setengah tahun!!!!patut la...LOL.HAHAHAHA..

Memang dari kecik lagi aku dikatakan gemuk oleh family & frenz but dorg puji sebab aku bukannya gemuk gedempol.still ada shape2 gitu.hahaha.perasannya!org kata yg sedang2 saja.tapi sekrg apa uda jadi ni??kalo cakap pasal exercise..memang aku lama nda exercise..teda masa bah.kalo pasal makan..aku makan mcm org lain makan jugak.memang selalu tahan2 makan banyak & berlemak.tapi..aku rasa..aku naik badan ni sebab aku selalu makan lewat malam la..uuuuwwwaaa....salah diet nmpknya...!!!

Sekrg ni memang aku risau sgt ngan perubahan diri aku ni..mmm...baru aku berkira2 mau beli 1 alat exercise dalam uma tu..aku xtau la namanya..hehe..kawan aku dah offer diri pinjamkan aku alat tu..mcm basikal la juga bentuknya..tapi kita kayuh sekuat manapun nda jalan punya..memang la sebab tu kan alat exercise untuk kat uma ja..LOL.hahahahaha...baru 2 hari 'basikal' tu lepak kat uma.tapi belum pun aku sentuh.belum berkesempatan lagi la nmpknya..busy buat report kat opis..sampai uma terus mangampai..huhuhu...busy la kononnya..MALAS sebenarnya mo exercise..kuang..kuang..kuang...(^o^)..

Apa2pun..aku harap dapat kurangkan 5-10kg dalam masa 2 bulan..boleh ka ni aa..???Pls help me....

No comments: