Wednesday, June 20, 2007

Swarovski Rings n Bracelet

I want to blog but i don't know what to blog..huhu..beberapa hari ni rasa boring jak. Teda banyak keja d opis. Office hour only spend for chatting n forumming at Scukz.Com..n dalam sehari mau 5-10x aku jenguk website emoe..bila la result KPLI ni kluar?? Actually dlm schedule emoe..result tu keluar on early of July. Tapi ntah napa gatal gak g website tu..haha..

Recently, masa malamku banyak terisi dgn membuat rings n bracelet from Crystal Swarovski (ori made from Japan) n juga guna manik n labuci (non-ori). Ada 2-3 tempahan (Crystal Swarovski) sudah aku dapat cuma bahan2 tu susah mau dapat d sni. Ada la juga tp mahal. Kena order lagi from supplier d KL. Boleh dpt harga borong. Bg bahan2 manik n labuci tu easy to find here..Syok gak buat cincin n gelang ni. Bila layan ke'syok'kan tu kan penah gak aku sedar uda jam 12 lbh mlm..belum mandi n mkn plak tu.hahahaha...Lagipun aku memang suka pakai benda2 ni semua. Bila uda pandai buat sendiri..nda payah la beli tempat lain, beli jak tempat diri sendiri.lol.

Price???Aiseh...mau promote gak la kat sni!! Mana tau ada yg ingin m'order. Tapi area KK or Sabah ja yg dilayan tau. Susah bah kalo pos jauh2 ni. Bagi Cincin Swarovski (RM25-RM40), Bracelet Swarovski (RM80-RM120). Bagi manik n labuci plak..cincin (RM0.50-RM3) n bracelet (RM3-RM8). Murah kan???hehe..

Nti update akan dtg..aku upload la gambar2 rings n bracelet yg aku uda buat. Aku masi mencari idea2 untuk design2 baru. Nda best la kalo design yg suda ada d market kan? Tp ada la jugak aku tiru2...n bg kelainan sket.hehehe..Aku cuma ada gambar rings n bracelet yg dibuat dr Crystal Swarovski. Tapi ni baru 1 design..

*sory..pictures x clear*

Note:
1. Jumaat ni ada interview as Pen. Pegawai Tadbir, JPANS..wish me luck!!
2. Thanks 4 musnazdotnet coz ajar cara guna italk..nda tau plak selama ni italk tu lebih jimat..huhu..

Nmpknya ada gak idea untuk update kali ni...(^o^)..

No comments: