Monday, August 27, 2007

Lonely.Boring.Tension.

Cik Wana...update ni untuk biskita...HAHAHAHA...balik2 suru urang m'update..karang aku update hari2 boring plak korang membaca..hehe..Tp memang betul!! Selepas ni selama 2bulan mgkin aku akan aktif update blog ni. Pasal apa? Sebab kawan aku uda start maternity leave today!!! Boleh la guna pc dia..Yeah!Yeah! Cuma aku rasa keboringan yg amat sangat bila aku cuma sorang2 d opis ni..2 bulan plak tu..n paling merisaukan bila aku terpaksa buat semua kerja2 kawan aku..yg mana selama ni aku nda ambil tahu pun..aarrrggghhhhhhhhhhh...tension jugak fikir pasal kerja2 dia ni...tp selaku pekerja yg pro...di ulang sekali lagi...'PEKERJA YG PRO' (dgn hidung yg kembang kempis)...hahahaha...aku akan sedaya upaya membantu company ni..hehehehe...

Aku sebenarnya mau buat tag mcm cik wana tu memandangkan aku suda ketandusan idea apa mau diupdate kali ni..hikhik...jgn marah...

1. Tell us your name: Sharinah KLL.
2. Three things about yourself: Female. Sino Kadazan. Sabahan.
3. What's in your playlist: Macam2 ada...haha
4. Your favourite music: Rock
5. Favourite guilty pleasure: Apa ya?? mmm....nnti2 la bagitau..ekekeke...
6. Favourite food: Kari Nenas.Tomyam Seafood.
7. Define love: Love is......CINTA!! Hahaha...Cinta yg didalamnya ada bahagia n derita. :P
8. Define sex: Both female n male la..mcm jawapan cik wana.haha.
9. Any celebrity crushes?: Ntah la...!??!! Ada ka???
10. The last person you hugged: Tasha
11. The last person you talked to: My Bos
12. The last time you cried: Last nite
13. The last time you had sex: Yg 1st time pun belum...lol!!!!
14. The last time you made out: (buat2 nda paham soalan ni).
15. The last person you dated: Man
16. The last time you went out: Just now.
17. What's on your mind now?: Mau pulang rumah.
18. What's bothering you?: Kehidupan aku yg lonely n busy d opis semasa ketiadaan kawan selama 2 bulan...aarrrggghhh..........
19. This year's resolutions: Develop my business.
20. Your MSN nick: I don't hv MSN.
21. What's your MSN nick about?: I don't hv MSN bah!
22. The people you miss the most: My late father.
23. Current mood: Sleepy.
24. What are you thinking?: Thinking about my stomach..berbunyi2 minta diisi..baru ja makan tadi minta diisi sudah..haha
25. Best childhood memory: Banyak..masa kena lastik oleh abang..masa uda besar ni mana boleh lastik2 lagi..haha
26. 3 of your biggest fears: ALLAH. Dead. Fail.
27. Who do you love?: Family. Cousins. Friends.
28. 3 of the things you hate: (1)kena tipu. (2)kena kacau time tido n buat kerja (3) teda duit!
29. Do you blog? Iya kali.
30. Tag 5 people: Musnaz, Roku, Ieka, Mie & Jinbara

Enjoy this song!!!Yiiiihhhaaaa.........................

No comments: