Wednesday, September 19, 2007

Beading Works : Lingkaran Tusak Bunga

Ni ada 1 lagi hasil my cousin's beading work..baju adik dia telah menjadi bahan experimen..but bila uda siap..santek plak..hehe

Jenis Sulaman : Lingkaran Tusak Bunga

Image Hosting

Kenapa aku namakan Lingkaran Tusak Bunga? Aku pun nda tau..rasa cam best jak mau sebut bah.haha..lagipun aku kan dari suku kaum dusun kadazan..so, lebih best aku namakan hasil our beading works ni dgn bahasa kami..(^o^)

Sambil2 tu pa kata kita nyanyi lagu baru di blog aku ni sama2..enjoy!

Bunga Citra Lestari - Ingkar

Disaat cinta tercipta
Semestinya aku merasa
Dikala hasrat mendalam
Semestinya aku berbalas
Ho..oh.. Ho.. ohh..

Dari hati kini ku sadari
Tak semestinya aku berkasih
Dikala hati tak dapat berbagi
Baiknya rasa itu tersimpan dalam

Semestinya aku mencinta
Seharusnya aku menyanyang
Oh maafkan jika semua ini yang kuberikan....untukmu

Dari hati kini kusadari
Tak semestinya aku berkasih
Dikala hati tak dapat berbagi
Baiknya rasa itu tersimpan dalam...

Semestinya aku mencinta
Seharusnya aku menyanyang
Oh maafkan jika semua ini yg kuberikan... untukmu

Semestinya aku mencinta
Seharusnya aku menyanyang
Oh maafkan jika semua ini yg kuberikan.. untukmu
Oww.. oww.. Ow....

Semestinya aku mencinta
Seharusnya aku menyanyang
Oh maafkan jika semua ini yg kuberikan...

Dari hati kini kusadari
Tak semestinya aku berkasih

No comments: