Wednesday, May 21, 2008

T.e.n.s.i.o.n

Tension! Sabtu ni aku pegi MTest KPLI lagi...ntah ni kali keberapa aku pegi test ni..rasanya kali ke-4 or 5..huhu..InsyaALLAH kali ni ada la rezeki aku jadi CIKGU..Amin..Tahun ni aku amik opsyen "Pemulihan Khas"..Konon2nya mau jadi cikgu untuk budak2 yang lidut sikit.hehe..macam best jak bunyi Pemulihan Khas tu kan..aku apply jak la..lagipun memang sesuai ngan degree aku..Bila aku fikir2kan aku yg perlukan pemulihan ni...hahaha..

Photobucket
Last week my cousin belikan aku buku MTest ni...memang bagus la jugak buku ni sebagai persediaan untuk ambil test ni...tp yg nda bagusnya aku sendiri teda masa mau study..sudah la this week kesihatan nda berapa bagus..pastu sekrg ni aku kena siapkan sulaman baju nikah cousin aku. Next week dia nikah sudah...AArrrggghhhh....

Dalam tension2 camni...sempat gak aku belajar buat kotak kertas dr recycle paper ni..aku belajar cara2nya dr FP Diana. kreatif betul dia tu..sekrg aku tunggu nota buat bakul manik dari dia. Harap2 sampai la hari ini.hehe..Actually aku tengah cari idea doorgift apa yg sesuai untuk guess time majlis tunang aku nnti. Opsss....ngeh..ngeh...ngeh...Angan2 jak tu..ekekekke...

Photobucket
Ini la kotak kertas yg aku try buat...nda sampai 5 minit untuk siapkan sekotak ni

Masa balik Kg baru2 ni..aku sempat la snap gambar anak buah aku ni..anak kepada sepupu aku..tinggal sebelah umah aku jak. Umurnya baru 3 bulan la lebih kurang tapi cam suda berumur 6-7 bulan..montel..kami panggil dia c dewi..comel sangat...rasa mau geget2 & peluk dia kuat2 bila jumpa...geram!!!!

Photobucket
Montel kan...mmmuuuaakkksss....

Photobucket
Syafeera Ellyza @ Dewi or Wiwi

Hilang tension tengok c dewi ni...(^o^)
Wish me luck 4 da' MTest ya...TQVM...

No comments: