Wednesday, June 18, 2008

Wedding


Salam...
B4 aku buat tag mama aleesa n mie tu...aku mau share gambar2 kawen my sedara dulu...hehehe..

~BB's Wedding~
1st June 2008
Ni kazen yg paling aku rapat..rasa mau nangis jak bila dia suda sah jd wife org..dia kawen org Kelantan..

bb & mizi
The bride - Mizi & BB

Photobucket
wajah2 sedih + happy :)

Photobucket
Family Mizi yg dtg dr Kelantan

~Onong's Wedding~
31st June 2008
Actually Onong teda hubungan kekeluargaan dgn aku...tp kami amat rapat n memang suda kenal dr kecil..family pun memang kenal rapat. so, bila org tnya..aku lebih senang ckp dia ni kazen aku.hehehe..dia gila2 orgnya tp seorg marketing exec yg hebat..baru seminggu kawen..suda bagi nasihat bertimbun2 untuk aku...tips memenangi hati suami la....apa lagi...hahaha..tp aku nda sempat tengok dia sanding hari tu coz' ada hal. So, gambar aku n kazen2 aku la yg naik pelamin..hahaha...thousand sorry Onong..Moga ko bahagia...luv u...

Photobucket
nanie, nudra, aku, syuhada, sue, azlin, adeq n c kecik tu..afiq ;)

~Norziah wedding~
5th June 2008
Yg ni anak buah aku (anak 1st kazen aku)...terkejut beruk aku masa dapat tau dia akan kawen..beruk pun nda ada rupa terkejut macam aku!!!har..har..har...aku mcm nda percaya...sebabnya???anak buah aku ni orgnya sangat la pemalu...org tanya berjela2 dia cakap sepatah jak..pastu nda pernah bertandang ke rumah org..bila dtg umah dia, dia berkurung d bilik..!!! Lagipun dia baru 19thn..n masih study ting.6...semua family pun terkezut gila2 punya....huhuhu...

Photobucket
Ikhwan n norziah

Photobucket
Family pengantin pempuan...pengapit pempuan tu awek pengapit lelaki (abg pengantin pempuan) :P

Photobucket
Interprem dulu...hahaha...aku ngan anak kazen aku..puteri..eh, montelnya aku... (^o^)



No comments: