Friday, August 8, 2008

08.08.08


Lawa kan tarikh hari ni. Aku nda mau terlepas update my blog pada tarikh keramat ni wpun aku belum bersedia update apa2. hahaha..ni post aku yg ke-95 n today my 1st day keja after cuti ke KL beberapa hari. Sakit semua sendi2 tulang temulang aku coz' asik menjalankan diri jak bershopping n temankan my kazen ke sana sini..sampai plan aku mau jumpa ieka pun nda jadi. so sorry my dear ieka..belum ada jodoh nampaknya..Tentu ramai yg kawenkan diri mereka & pasangan masing2 hari ni kan? Maklum la..date yg senang ingat..bg org cina, ada 'ong' maaa...tentu byk fulus masuk hari ni.hehe..my bf said, after jumaat tadi kadi sibuk nikahkan orang. Ramai pengantin tunggu dinikahkan. Tentu penat tangan c kadi..tapi tentu masyuk. Ermm...best tu...Nnti update akan datang aku bg tengok la gambar2 masa cuti hari tu ya..papai!!!


No comments: