Friday, September 26, 2008

Hari Raya Aidilfitri 2008


Raya tahun ni aku ingin bagi kad yg nda seberapa chubby ni untuk semua viewers aku..hahaha...

Photobucket

Semua viewers blog aku ni dijemput ke open house aku on 1st raya...kita makan moo...moo....ahaksss....

Aku bercuti start 27/09/08 - 05/10/08..seronotnya....daaaa.....

cop!!!!aku ingin berpantun dulu...(yg aku copy paste..hehe)

Sungguh cantik kain pelekat,
dipakai orang pergi ke pekan,
hari raya semakin dekat,
silap dan salah mohon dimaafkan

Berharap padi dalam lesung,
yang ada cuma rumpun jerami,
harapan hati bertatap langsung,
cuma terlayang kad maya chubby ini.

Sebelum cahaya syurga padam,
Sebelum hidup berakhir,
Sebelum pintu taubat tertutup,
Saya mohon maaf zahir dan batin....

Mata kadang salah melihat....
Mulut kadang salah berucap....
Hati kadang salah menduga.....
Maafkan segala kesilapan yang pasti ada....

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin (^o^)

No comments: