Friday, November 14, 2008

Me = Busy

Lately...aku betul2 d tahap kesibukan yg melampau !!! Report Jan - Oct 2008 terpaksa aku siapkan dalam masa yg singkat. Belum masuk claim lagi...semuanya buat aku kelam kabut. Sudah la aku sorg jak yg urus semua ni...adoyaiii....fening + tensi jugak la...!!!! Tempahan manik pun berlambak..semuanya perlu diserahkan sebelum buka sekolah next year..pastu plan mau buat beberapa kelas manik plak d sekitar Sabah ni. Tp baru plan la...Kelas manik d Ranau tu jak yg confirm setakat ni...tp 1 apa persediaan pun blm ada...bahan2 belum cukup...notes belum print....adeh!!!

Apa2pun...aku luangkan la masa hari ni bersihkan sawang d blog aku ni...hehehe...sebenarnya aku suda malas buat keja.huahahaha..kejap lagi aku mau balik kg..ada kazen mau belanja makan durian..so, aku escape la ni balik awal..jgn jeles ya..!~ngeh~~ Esok plak..aku & kazen2 mau pegi Pesta Kobis d Kundasang...kalo sempat snap2..aku share la gambar sni k. Lama nda p Kundasang..pekan d bawah Gunung Kinabalu itu...wah! nda sabar rasanya...moga perjalanan kami selamat la..sbb pegi sana agak jauh jugak la...dalam 2 jam gitu...jalan plak sempit & curam...harap2 dapat la kobis free kan...hihihihi...

ok daaa...

No comments: