Tuesday, November 18, 2008

Pesta Kubis Sabah 2008

Aik..aku ada masa update blog lagi? Ini adalah kerana aku sedang m.a.l.a.s buat keja..huahaha..

Last Saturday, aku pegi Pesta Kubis d Kundasang. Aku pegi ngan cousins aku Adeq & Karim. Tapi kami nda sempat la tengok Konsert malam tu sbb mau cepat balik..c Karim ada match futsal...

Pics yg sempat aku snap2...

Photobucket
Kubis dalam basung. Tinggi dari aku tau..

Photobucket
Stage penuh dengan kubis..hehe

Photobucket
Eye of Kundasang..Kundasang ni asik berkabus saja...sejuk..

Photobucket
Me..with replika kubis..hehe


Photobucket
candid my cousins..hehe..time ni singgah National Park untuk menikmati nescafe panas & kuih bulan


3 comments:

Jurra said...

eh.. mana kasut tidak digambar ??

Nora Yusop said...

aik...napa xjumpa kakak masa d pesta kubis tu???lamanya sy d cna...

Rin Ismail said...

Jurra - iya kan..nda nmpk plak kasut...ni kes kazen aku jeles la ni..nda dia kasi masuk lam kamera..haha

cik nora - x kenal kali kalo depan2...haha