Wednesday, December 10, 2008

I'm Engaged!


Aku suda jadi tunang MyPrecious.hehe..Alhamdulillah..majlis berjalan dengan lancar wpun umah ndak muat untuk semua tetamu yg datang..Pa boleh buat la sbb umah aku memang kecik jak.Umah setinggan 3 tingkat.Rombongan lelaki saja ada 15 keta yg dtg..belum tambah sedara-mara yg sememangnya muat2 jak umah aku tu..hihi..

Apa perasaan aku sekrg? Suda tentu la happy...dpt jadi tunang dgn org yg aku cintai (^o^)..terima kasih CINTA kerana beri kegembiraan ini padaku..Syukur padaMU Ya ALLAH sbb nikmat ini...makaseh banyak2 untuk family yg byk memahami serta kazen2 & kwn2 yg byk membantu, dorongan & wish selamat...

Majlis kawen..insyaALLAH pada May depan..(nda sabar ni...haha)..ok la jom intai2 pisc yg sempat d snap2..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

pic:

1. me..during make-up..
2. sign contract..
3. sarung cincin by Mentua to be..
4. Me..with hantaran from pihak lelaki-11 dulang
5. hantaran for him - 9 dulang
6. Irfan..with souvenier for guest.."keychain bantal"..ordered online from kazoku jaya murah & cantek!!! sangat2 la puas hati....

note: sory ekk..gambo ni jak sempat upload..malas suda since tenet very slow..huhu!

8 comments:

prism-ness said...

kak, congratulation on your engagement!! trus celebr8 dgn tunang d luanti ka.. ckp dusun sama tu urang.. baru ko dpt murah.. hehe

Rin Ismail said...

thanks pija...hehe..itu la ingat mau bawa dia ni..tp dia org bajau bah..terpaksa sia 1 urg jak ni bw tu org bercakap..haha...

Unknown said...

ling..congratulations..eh..lupa pula saya kasi sms ko hari tu..sibuk ikut kursus pentauliahan sana epal. Bah..kalau makan nasi minyak jgn lupa ar..

KTS said...

-salam kenal-

terasa nak tanya, betul ke bertunang pun sign contract?? tak pernah dgr la :D

Lin Chalo said...

Ai rin.. congrates on your engagement! Ko tau aku berapa kali suda try mau upload comment ni tapi broadband aku tu biul2 sikit.. sakit ati aku.. mueheheh.. papapun.. hope kau sentiasa bahagia ar..

Rin Ismail said...

neth - tq..xpa bah..yg penting time sia kawen ko wajib hadir tu.hehe

Rin Ismail said...

ku tak sempurna - sesetengah daerah d sabah ni ada adat mcm tu..kena sign kontrak perjanjian..hehe..

Rin Ismail said...

mrs.H - tq..tq...jgn sakit hati lagi..suda publish komen ko ni..hehehehe....