Wednesday, February 4, 2009

Kursus Kahwin

Yeaaahh...bestnya pegi kursus kahwin!!!! Sepa2 yg belum pegi tu pegi la..nnti rugi..ikut kursus kahwin ni bukan setakat sebab mau kawin jak tapi pasang niat sbb untuk menimbah ilmu..lagipun mau kawin sekrg WAJIB ada sijil kursus kawin tau...paling best kan dapat tips2 & dengar pengalaman dr penceramah2 yg sesungguhnya byk pengalaman itu..haha..

O ya..aku join kursus tu dgn..of course dgn MyPrecious..28hb-29hb January yg lepas..bertempat d MUIS. Bayaran cuma RM30.00 untuk seorg peserta ja tau. Tp..March nnti bayaran akan dinaikkan RM80.00 seorg..Akak urusetia program tu cakap..penyertaan luar biasa sejak diumumkan kenaikan bayaran tu..yalah...sepa la mau bayar mahal kan..hehe...

Ada 12 slot program untuk 2 hari kursus tu..Akidah, Ibadah, Akhlak, Hubungan Dalam Keluarga, Perkahwinan & Prosedur, Pengurusan Kewangan & Masa, Pengurusan Kesihatan, Komunikasi Suami Isteri, Pengurusan Stress & Konflik, Perkhidmatan Rundingcara di JHEAINS, Pembubaran Perkahwinan & Poligami. Paling best kan slot "komunikasi Suami Isteri"..masa tu disampaikan oleh Ustaz Issraq Ramli..best woo..1 jam slot tu 1 jam jugak kami ketawa..lawak betul la ustaz tu..cute plak tu..hehehehe...

Aku mmg betul2 rasa puas hati la pegi kursus tu..yg aku suda lupa boleh ingat balik & yg aku nda tau, aku tau suda..& paling penting..menginsafkan aku tau..Alhamdulillah...

Nah..ni bukti aku suda ada sijil kawin..yeaaahhh...aku boleh kawin...aku boleh kawin...!!!!

Photobucket

Photobucket

*update ni dedikasi untuk atuk gue "mie" yg tersayang..dgn ucapan "pegi la kursus kawin ye..kesian nenek gue tunggu lama2..hehe"

No comments: