Tuesday, May 5, 2009

HIV Test

Hari ni 05.05.09..means ngam2 sebulan lagi aku akan dinikahkan dgn MyPrecious!!! Waaa...seronotnya!!! Actually..aku makin berdebar2 ni...hehe..

Mulai tahun 2009 ni..selain kursus kahwin, HIV Test juga WAJIB untuk mereka yg nak kahwin..huhu..baru td aku pegi test HIV with MyPrecious. Alhamdulillah..the result is NEGATIVE..fuh!!! legaaaaa...seram sejuk gak tadi. balik2 tanya MyPrecious.."sakit ka tu aaa"? "sakit tu kan?" "eee...msti sakit tu ambik darah!!!"..as usual MyPrecious sengih jak! huh!!!!!.........and..memang sakit pun tapi mcm kena gigit semut jak..haha..tapi tempat yg kena ambik darah tu still denyut2 sampai sekrg..kebas..apa2pun seronot tengok MyPrecious takut tengok jarum..rupanya dia pun takuttttttttt...huahahahhaha....

Aku pegi test HIV tadi di Klinik Kesihatan Ibu & anak, Jln Kebajikan..berdepan dengan Hospital Queen Elizabeth. Kena bagi kaunseling sikit by the pretty doctor. Bagitau apa itu HIV? Apa yg menyebabkan HIV? Rawatan HIV? Bila dapat detect kita dapat HIV? pastu soal aku "adakah nyamuk boleh menyebabkan jangkitan?" then, aku jawab "i'm not sure doc" ~ngeh~ soalan ni untuk korang yg baca entry ni jugak..sila la jawab...hehehehe..boleh or tidak??

~salam~

3 comments:

mie said...

gue pun nk gi amek test la..
free ke berbayo...
hahahaaa

|| iekabean || said...

tak boleh jangkit kot!!

Rin Ismail said...

mie - nak bayo pun boleh...xnak pun boleh...hahahaha

ieka - betul! betul ke???haha....