Tuesday, May 22, 2007

Cita2ku..

Aku dapat MTest KPLI lg!!Huh!!Rasanya ni kali ke-4 aku dapat test ni tapi nda pernah berjaya ke interview stage. Poor of me!!hihihi..tapi insyaALLAH..ada rezeki aku pasti berjaya kali ni. Memang cita2 dari kecik lagi aku mau jadi seorg cikgu coz dulu time kecik2 aku selalu main 'cikgu2' ngan cousins n neighbours aku..hahaha..apa la punya reason..(^o^)..Now,kalo aku nda dpt jadi PTD..harap aku dapat jadi cikgu la..Nasib baik tergerak hati aku check application aku tu hari ni..sebab test tu hari 6 ni!!!Uuwwaaaa....lom prepare ni.....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

If aku nda ditakdirkan jadi Cikgu or PTD..mgkin aku akan serius la lam business. Mcm bisnes yg aku buat sekarang.. m'jahit manik & labuci baju kurung..memang aku berminat lam bisnes ni..cuma aku perlu belajar lagi untuk jadi kreatif.hehe.Baru2 ni plak buka company sendiri.. "Agroworld Enterprise"..wieweeetttt.....ekekekekek...jadi pemborong hasil2 tanaman n ternakan..sebenarnya nda berapa minat jadi pemborong ni but hasil tanaman ni semakin berkembang kononnya..tu kata my brother la..apa2pun..company aku tu belum lagi beroperasi pun...lagipun baru sebulan dapat lesen...(^o^)...

Here, i want 2 congrats 2 my bestfren, Liza, coz uda dapat 2nd baby on 23rd May hari tu. Nursyarah Balqis. Cute & very chubby. Mgkin rezeki baby dia tu..she got offer plak kerja d 1 Travelling Agent Company dekat2 ngan opis aku..Yeah!!!bestnyaaa...!!!Bukan senang mau jumpa dia..sekrg boleh la jumpa hari2..hehehe..

And,congrats 2 all government servants coz telah dinaikkan gaji.Banyak tu 7.5% - 35%..huhu..untungnya..bila la aku mau merasa dinaikkan gaji ni..mmmm...

No comments: