Monday, June 11, 2007

Dream Came True

Aku mimpi buruk pada pagi Jumaat yg lepas. Wpun hati sedikit risau tapi aku x pedulikan. Hanya mimpi. Tapi aku x sangka ianya menjadi kenyataan pada hari Ahad semalam. 10 June 2007. Tarikh yg aku xakan ku lupakan. Hati aku sangat sakit..pedih & kecewa yg teramat sangat. Almost 5yrs kami bersama..tapi akhirnya aku ditinggalkan!!!! Sebenarnya..aku juga mengharapkan begitu..setelah sekian lama aku bersabar..tetapi bila ianya benar2 berlaku..aku rasa sebahagian diri aku telah hilang...semangat untuk hidup pun semakin kurang..Astaghfirullah..!Syukur la aku mempunyai family, cousins & bestfriends yg x putus2 memberi aku semangat. Tanpa mereka tentu aku masih meratapi nasib aku sekrg..

Aku perlu teruskan hidup wpun selalu mengalami kekecewaan. Semua itu mengajar aku untuk lebih matang. Semoga ada yg lebih baik untuk aku dan dia dalam hidup ini. InsyaALLAH..

p/s: Semalam g tengok Festival Muzik Borneo Hotlink d Padang Merdeka, KK. Ada Estranged..Gerhana Ska Cinta..Jinbara..etc.. Enjoy!!!!boleh gak release tension...huhu

No comments: