Wednesday, June 13, 2007

Thanks Friends..

X sgka akan jadi begini..tp sabar ja la k..mcm lain ja hati sia dengar berita ni...tapi kami tetap sokong ko ok...(Puteh)

Wpun ko sayang dia..tapi ni la keputusan paling bagus untuk hubungan korang. Jgn risau pasal mama..nnti dia paham jugak tu..tp ko kena la ceta sama dia. Apa2pun jgn ko risau n sedih2 lagi k.(Ita)

Sabar la Rin..Setiap kejadian ada hikmahnya..at least ko x digantung x bertali..(Liza)

Banyak bersabar Ling..Mudah2an ko dapat yg lebih baik.InsyaALLAH.(Ratz)

Sabar ja la k.Semoga ada rahmat disebalik semua ni. Apapun keputusan ko B sokong dari jauh.(BB)

Ur news just now so surprised n sad. Hopefully u will be strong after this. Take care. Anything just inform me.(Timun)

Xpa..mum kau nangis hari ni ja tu. jgn risau dia xkan nangis selama-lama, compare dia menangis ko menderita selamanya.(Clare)

Jgn fikir ko tu x lawa..x baik..jgn fikir yg negatif la. Aku kenal ko siapa. Aku tetap di sisi ko ok. Ingat pada ALLAH S.W.T. Dia hanya uji sikit ja tu. Kita xtau lagi apa dugaan yg besar Dia bagi. Hanya Dia tempat kita mohon untuk permudahkan segala dugaan.(Onong)

etc.

Now, I feel little bit better. Thanks 4 my friends. Saaaayang korang semua!!! Mmmmuuuuaaaxxxx......!!!! Their words means a lot 2 me...Mcm2 nasihat + dorongan aku dapat..sejak kejadian tu henpon nda henti2 berbunyi..tanya khabar n bagi kata semangat..nda tau dari mana dorang dapat khabar tu. Aku just bagitau teman2 rapat jak...Apa2pun baru aku sedar ramai gak yg ambil berat pasal diri aku ni. (^o^)

Pada yg masih risaukan aku tu...berhenti la dari risau..hahahaha.. Adanya korang bersama aku, aku pasti akan terus tersenyum..


No comments: