Wednesday, July 4, 2007

Sayang Kinabalu Sayang Kamu

Aku saja m'update blog hari ni wpun teda idea. Huh!!Rasa usang jak blog ni tanpa pengunjung2 setia. Smuanya uda start bz..chatbox pun nda happening mcm dulu..teda sepa mo gadoh2 manja d chatbox uda..huhuhu...

Tiba masa aku change my imeem coz masa jiwang uda berlalu..hahaha...teda masa mo jiwang2 ni. Aku pilih lagu Sayang Kinabalu by Kimin Mudin. Kali ni ala2 mau promote Sabah la kununnya..especially Gunung Kinabalu n Tamparuli..Dengar ja lirik tu k..tentu korang merindui aku c sumandak Tamparuli ni...huehuehue....

Bila la result KPLI ni kuar aa...lam schedule EMOE 3hb July tapi hari ni uda 4hb..takut la tapi nda sabar mau tau...huhu..kalo ada berita gumbira aku kan umumkan d sni...kalo bad news pun aku kan paparkan jugak d sni..hehehehe..saja mau berkongsi masa gumbira n sedih aku dgn kawan2 bah...

Sebelum terlupa..aku mau wish HAPPY BIRTHDAY to my Sis-in-law..Ita Nuratiqa n his son Afiq Irfanuddin..moga panjang umo n murah rezeki..hadiah???Seperti yg aku janjikan taon 2020 baru aku bagi...hahahahha...

papai all....(^o^)....

2 comments:

Unknown said...

SAYA NAK TANYE CKIT KAWAN AWAK YG NAMA IDA KHAIRUNIZA TU BAPA DI KEJE TENTERA KAN? SAYA TENGAH MENCARI KWN LAMA SAYA MASA TIME SEKOLAH KT PENANG..

Rin Ismail said...

aha...betul la tu...nak contact dia ke? :)