Thursday, July 12, 2007

Family Vacation

Rasanya lama nda update kan..?Tentu ada yg rindu mau baca coretan2 aku ni..chewah!!!perasan plak..mm..tomorrow i'm going to KL with all my families..So, lebih baik aku update blog ni sebelum melangkah pergi.Aik..lain macam plak bunyinya...haha..Kami akan menghabiskan cuti selama 5hari d sana. Segala persiapan suda aku aturkan..Hotel..Transport..Schedule sepanjang d sana..Maps..& Senarai barang yg aku mau beli..hehe..cuma belum packing barang2 lagi. Bukan apa..bukannya banyak pun yg mau d bawa..bawa jak 2-3 helai baju. Kalo nda cukup sampai sana beli la..huhu...

Actually, tiket g KL ni aku beli since January this year lagi. Lambatnya aku tunggu July ni..nda sabar2 mau bercuti ngan family. Sebelum ni nda pernah kami bercuti sekeluarga sejauh ini...adapun sekitar Sabah jak. Lagipun aku memang rindukan KL. Almost 3yrs nda p sana..so, ni la peluang lepaskan rindu..Aku harap angan2ku mau makan Kueh Teow Tomyam dan Nasi Goreng Paprik puas2 akan kesampaian..hikhik...

1 lagi..aku patut bercuti untuk menenangkan fikiran aku..sejak akhir2 ni banyak kekecewaan yg berlaku padaku. Oh ya...I forgot la...aku FAILED lagi KPLI test tu...semalam resultnya kuar...waaaa.....sedih yg teramat sangat...!!!!Ada 3 perkara penting yg buat aku kecewa teramat sangat dalam masa 2-3bulan ni..Cinta,PTD n KPLI....huhu..rasa down sangat pada saat ni...Aku harap after g holiday aku boleh dapat semangat yg baru..sila doakan untuk aku..(^o^)

Kalo umur panjang...I will story sepuas2nya about my family vacation later..papaiiiiii.........mmmmuuuuaaaaakkkkkkksssssssssssss..............

No comments: