Wednesday, September 12, 2007

Syaaban Berlalu Ramadhan Menjelma

Horray!!! Esok start posa....!!! Oppsss....Syukur Alhamdulillah coz aku masi dipanjangkan umur untuk merasai puasa tahun ni..n seterusnya meraihkan Hari Kemenangan bagi umat Islam..Hari Raya Aidilfitri..InsyaALLAH...So, di kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Berpuasa untuk semua yg beragama Islam..Perbanyakkan la ibadah di bulan ni ye..Eee....rasa nda sabar mau pegi Solat Tarawih n Khatam Al-Quran sekali lagi..hehehe..Semangat ni..

Image Hosting

friend........
Selamat tinggal kengkawan...jangan sedih..aku cuti sebulan jer...sepeninggalan aku pandai-pandailah bawak diri ..ikutlah nafsu seperti yang aku tarbiyah selama ni.

Pesanan aku : Selamat myambut Ramadhan...makanlah banyak-banyak bila berbuka, rokok jangan tinggal, mengumpatlah banyak-banyak nanti mulut tak de kerja pulak, janganlah banyak baca Quran & berzikir dan sembahyang tarawih nanti jadi orang alim susah nak berkawan dengan aku balik...lain-lain hal sendiri mahu ingat. Jumpa lagi di bulan Syawal..Maaf Zahir Batin.. Hii..hi....hi..

Bestnye...Setan pun nda ada di Bulan Ramadhan ni..Tp kita jgn plak jd setan tau..huhu..

Assalammualaikum..

No comments: