Monday, October 29, 2007

Beading Works : Bunga Akar Jelatang & Rerumput Kinabalu

Lama nda update...(ala..baru 10hari pun...ahaksss....)bukan nda mau update tp nda tau apa yg mau di update...huhuhu..Tp bila i've been warned by Wana n some friends..terpaksa la update...waaa...waaa...waaa.....eh..bukan warning tp ditegur bila mau update bah..hehehehe...

Fikir punya think2..Aku mau show some of my beading works la ya..aku tau ada yg malas mau view my beading fotopages.huhu..


Image Hosting
Bunga Akar Jelatang

Image Hosting
Rerumput Kinabalu

Sekarang ni aku masih menyiapkan sulaman ke baju aku sendiri.Kesian kan..lepas raya baru berkesempatan menyiapkan sulaman baju sendiri.Apa leh buat..as a biz-woman..chewah!!..ahaksss...betul apa aku sorg businesswoman kan..kan..kan...hehehe..as a biz-woman, customer is my priority..aiseh!!And..now..Aku plan mau buat kelas menyulam manik2 plak..huehuehue..but, aku mau study dulu betul2 macam mau buat kelas ni. Banyak juga perkara aku WAJIB fikirkan..paling penting teknik pengajaran aku..nota2 jugak aku harus sediakan..ermmm...maybe end of this year or next year start la kerjaya aku as Pengajar Sulaman Manik & Labuci..tp part time jak la...wish me luck ok..(^0^)

No comments: