Monday, December 31, 2007

Papai 2007, Come-come 2008

Lama aku nda update blog ni..byk cerita aku mau share tp masa nda begitu mengizinkan. Actually..little bit busy about my beading notes..huehuehue..Alhamdulillah..ada 2 sudah nota yg aku siapkan completely..& ianya sedang dalam proses penjualan. Sambutan juga agak menggalakkan. Rezeki akhir tahun kali. Aiseh..

Waaa...esok tahun 2008 uda..n that means aku pun mau menjangkau 28thn uda..har..har..har..sadis bunyinya bagi aku yg belum kawen ni..so, jgn heran la kalo azam baru aku nanti mau kawen. InsyaALLAH..aminnnnn..& oh ya cakap pasal kawen..I want to make confession here that I already found my love ones..HAHAHAHA..buat apa la aku buat confession sini kan..kan..kan..cam bongok mintapuji biul teda keja ja..huhuhu..tapi kan aku harap statement aku ni akan meredakan gossips liar by c Ieka & kekonpiusan c Wana..hahahaha..Aku pun nda sangka aku akan falling in love sekali lagi secepat ini. Ingatkan mau extend 2 years tapi..ermm..susah jugak mau cakap bila suda jatuh chenta...hahahaha..geli..geli..geli sebenarnya ckp pasal chenta ni..uwwweekkk...lol!And..and..yess..his name is MAN..hihihi..I hope u all can pray for our happiness. TQ. Aku harap juga dia tidak seperti lelaki yg aku kenali sebelum ni..

Ok..lets me summarize apa yg berlaku pada diri aku sepanjang 2007 ni..yg aku paling ingat saja k..haha..

1. Aku putus tutttt....sama c "J" on June..very2 sedih..selama 3 tahun lebih jugak aku bersabar dgn dia & dia bersabar dgn aku..huhuhu..baru 3 months broke up dia didapati ada awek lain.hahaha..& on Nov aku dengar dia suda bertunang...hahahaha lagi..

2. Cuti2 Malaysia with my family..pegi KL on July & pegi Tawau on Dec. Best..sangat best & enjoy coz' kami nda pernah pegi vacation sama2.

3. 2x pegi test for KPLI & DPLI..but 2-2 failed..huhu..aku mau jadi cikguuuuuuuuuuuuu.....bah....tulunggggg...

4. Meluaskan empayar sulaman manik & labuciku..Syukur la ada jugak rezeki sikit2..

5. The year aku jumpa balik hampir semua classmates aku time d primary, secondary n IPT..ramai yg sudah kawen & beranak pinak..happy dpt keep in touch balik..

6. Of course pasal aku..*macam yg aku ceritakan d perenggan ke-2 di atas..har..har..har...

7. Blog tersayang aku ni wujud on 2007 pula..aku hampir2 lupa..haha..also, my FP launched!! Yippiieee........thanks 2 my 'maya' friends..

Apa lagi ya?Aku pun ingat2 lupa apa lagi most important sepanjang 2007 ni..nnti2 la aku update ya. About my Azam Baru..just view my wishlists in left side. Byk lagi belum tertunai since last-last year tu..hahaha..so, as usual..extend lagi for next year. I hope tertunai la on 2008. InsyaALLAH..

Ok la my beloved readers..hope can see u again on next year..moga semua azam kamu tercapai..amin..amin...amin...

No comments: