Friday, January 18, 2008

2008 1st Post

Assalammualaikum....

This is my 1st post for 2008...Alhamdulillah..

1st of all..HAPPY BIRTHDAY TO HELMIE ZAHARI..moga selamat belayar di lautan dalam & bergelora..hahaha..di mana suda kau kini atukku yg tersayang..cucunda try call tapi nda dapat2..maybe atuk kini berada di luar radar..huhuhu..apa2pun..hepi bestday..moga yg terbaik dari ALLAH S.W.T untuk kamu..

zwani.com myspace graphic comments
*aku x reti apa dia tulis..hahaha

Ayoo..lama aku nda update blog kan..bz sket di opis..mau menguruskan claim2 coz contract uda abis..and..and..aku ada hobi baru..kamu mau tau?hahaha..ntah la napa sejak akhir2 ni aku suka betul beli barang online..aku suka tengok kain2 ela baju kurung, brooch, branded bags..etc..etc..huhuhu..sekarang ni aku mengidam kain ela kebaya sulam color hitam + hot pink & dragonfly collections brooch..ada jugak aku jumpa d online market but suda dikebas org..harap2 ada stok baru..huhu...kalo kamu jumpa di mana2 sila inform aku ya..thanks in advance (^o^)

Ok la..gtg..ingatkan mau tulis panjang2 sket tp ada hal plak..huhuhu..papai all..

No comments: