Thursday, January 24, 2008

Job Offer

Baru tadi dapat job offer from 1 big private company..actually besar sikit dari company yg sekarang ni..hahaha..& they offered me 2x ganda gaji aku sekarang. But why i'm not excited?..not happy? Makin sedih ada plak..huhuhu..Pls advise me..

Gaji lebih besar means aku akan lebih busy..lagipun project yg aku handle di company tu project juta-juta..aku nda tau if ada org lain yg akan assist aku..yg aku tau aku ada opis sendiri..& jauh terpinggir dari staff2 lain coz' project ni dorang nda mau campur2 ngan project lain..huhuhu...Pls advise me..

1 more..aku sayang dgn company aku sekarang + sayang boss..hahaha..my bos kan adalah bos yg paling baik aku pernah jumpa..& baru2 ni plak my bos said he want to increase my salary..tapi aku rasa nda la sebanyak gaji yg company tu bagi..huhuhu...Pls advise meeeeee...........

Aku betul2 bingung..blurrrr...& dilemma....

* Alhamdulillah...rezeki membuak2 di awal 2008 ni (^o^)

No comments: