Tuesday, January 29, 2008

Sayang Sayang

Sayang sayang by Aliff Aziz

Masaku teringat akan dirimu
Ada sesuatu begitu mengganggu
Diam-diam aku menyukaimu
Bermimpi bila kau jadi milikku
Jauh di dasar hatiku
Inginku ku teriak…
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang, sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus
Cerita berakhir tak senang

Aku tahu akan sulit bagiku
Mencari-cari pengganti dirimu
Tapi bagi lelaki macam aku
Tak mau berakhir kerna begitu

Jauh di dasar hatiku
Inginku teriak
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang, sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku rebut pacar orang
Meski hati tulus
Cerita berakhir tak senang

Tak mungkin, tak mungkin
Aku menyerah hanya kerna tak dapatkan kamu
Meski jauh di dasar hatiku
Ingin ku teriak
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang, sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus cerita berakhir tak senang

Sayang, sayang, sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus
Cerita berakhir tak senang, Cerita berakhir tak senang


Siok kan lagu ni..I love it to the very2..(^O^)

Baik hati betul lelaki macam ni kan..sudah tau org yg dia suka tu sudah berpunya dia pendamkan jak. Bukan macam kebanyakan lelaki zaman sekarang ni..rebut jak bf / gf / suami / isteri orang lain asal hati puas...huhuhu...

btw..Good Luck to my 'sayang' (geli ketiak aku..huehuehue...)..2morow dia ada test PSV..apa tu PSV?yg berkaitan dengan lesen kenderaan..ermm...vokasional...ermm...lupa bah nama penuh PSV tu...hahahaha...

Ermm...o ya..aku uda bagi notis 1 month to my boss..berat hati jugak dia lepaskan aku coz dia cakap aku ni pekerja yg jujur & berani...kambang seh..har..har..har..aku pasti mengalami kemurungan beberapa bulan sebab tinggalkan company ni..huhuhu..

No comments: