Monday, April 28, 2008

Makan-makan

26 April 2008 (Saturday)
Aku & my family serta my cousins Adeq & Nani pegi makan2 dekat Salut..area sana memang familiar dengan kelazatan puding kelapa..kami pegi makan2 ni sempena aku dapat hasil pertama 'my beading class'..actually suda lama aku dpt hasil tu tapi baru sekrg rasa mau belanja my family makan2..ada rezeki lebih kan so apa salahnya abiskan dengan makan2..hehehe...

Ni ada beberapa pics yg sempat aku snap..

Photobucket
Aliya & Irfan yg gelojoh...puding kelapa dalam buah kelapa tu...sedap seh!!! RM 4 sebiji..yg dalam cup RM 2..tp lebih sedap puding dlm buah kelapa..

Photobucket
Kelapa muda RM 2 sebiji...sedappppp.......

Photobucket
Lukan panggang RM 12.00..actually kami nda penah makan lukan ni so try makan la hari tu..sedap hingga menjilat jari..sory la coz bg tengok pic lukan panggang yg telah abis dikerjakan oleh kami..nda sempat snap masa order baru sampai..hihihi


27 April 2008 (Sunday)

Sekarang plak aku mau tayang lauk-pauk yg kami sekeluarga makan-makan untuk lunch semalam...yg ni di masak oleh Cik Pepatung! (^0^) Actually aku ni jarang2 jd chef d umah..selalunya as assistant jak..huhu..biasanya my sis in law yg rajin masak..but oleh kerana sekrg dia d awal2 pregnancy so dia nda begitu larat mau masak..pa lagi bila terhidu2 benda masakan ni msti dia mual2 suda =) its ok la..aku rasa pun memang rajin mau masak hari itu...ekekeke...

so, ni la gambar2 lauk2 yg aku masak..simple jak bah..yg penting halal & selamat d makan...haha

Photobucketkerabu mangga

Photobucket Sup ketam

PhotobucketPaku pakis masak lemak

Ok la..sekian dulu segmen makan2 kali ini..semoga anda terliur la ye...ekekeke

No comments: