Saturday, April 26, 2008

Tagged by Atuk Mie

Orang yang BAIK adalah..
org yg selalu belanja aku..ekekeke

SAHABAT selalunya..
seseorg yg sentiasa berada di sisi kita masa susah n senang

MENCINTAI adalah..
syg, caring, responsibility, empathy

Putus cinta bila..
nda syg lagi..

DUIT tiba-tiba buat saya..
susah hati..ermm....

Saya RINDU..
zaman sekolah

Cara saya menunjukkan KASIH SAYANG..
ambil berat

Bila saya dikhianati..
aku bersyukur & try kenakan balik...hahhahaha

Saya pilih BUNGA apabila...
konpius dgn soalan ni...ermmm...

Tiga orang yang saya ingin katakan I LOVE U setiap hari ialah...
my mum & bf..sorg lagi tengah dicari...kekekek

Waktu saya 13 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
my 1st love..ahaksss......

Waktu saya 21 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
I got my Diploma & pastu merantau sorg diri ke Shah Alam to further my study..

Saya MENANGIS bila...
hati disakiti & nmpk org lain nangis..huhuhu

CANTIK pada kacamata saya…
sunset & langit sewaktu hujan..Subhanallah...betul2 cantik

Tak ada yang paling mengGEMBIRAkan saya melainkan...
when my mum smile =)

Jika saya boleh UBAH sesuatu, ia adalah...
nda mau ubah apa2..biarkan saja la..hahaha

Jika SENYUMAN tidak boleh dihentikan
pahala aku tentu bertambah banyak..hehe

Tiga orang INSAN paling penting dalam hidup saya...
Family, BF & Friends..biar la telebih suda..haha

Jika saya ada RM 1 JUTA, saya akan berikan kepada...(selain 3 orang di atas)...
Badan2 Kebajikan

Jika kamu ingin BERJAYA, maka kamu mesti..
rajin berusaha + taqwa

Warna yang memberi saya INSPIRASI
Red, Yellow, White

Duit bukan segala-galanya, TETAPI..
bagi aku..duit + kasih sayang sama penting..teda beza...susah juga kalo salah 1 tu nda ada...mcm atuk mie cakap..zaman uda berubah...

Saat paling MENYENTUH PERASAAN pernah saya lalui adalah..
bila perkara yg aku usahakan dihargai org lain

Saya akan TERSENYUM PANJANG bila..
teda perkara sedih aku ingat
Dan..bila saya GEMBIRA,
aku akan SENYUM PANJANG ler...

Jika saya tak dapat CINTA si dia, maka saya..
bersyukur sebab sudah tentu dia bukan yg terbaik untuk saya..ada rahmat disebaliknya..

Perkara yang paling INDAH telah saya lakukan SEMALAM adalah..
dinner ngan BF..tetiba mati letrik plak..so, kiteorg candle light la kononnya...huhuhuh

Jika saya boleh menulis sebuah buku, TAJUKnya adalah..
Beads & Sequin Embroidery

Sebelum saya PERGI buat SELAMA-SELAMANYA..saya ingin..
mencukupkan amal ibadat...langsaikan hutang piutang..

Saat melakukan semua 30 SOALAN ini,
saya rasa happy...ada juga mau update..nda la c atuk mie & owon membebel...ekekeke...

Kemudian saya mau pass pada
aween a.k.a mama aleesa
gapil a.k.a mat spawn ( is he still alive???)
musnazdotnet
Rokudaime

No comments: