Monday, August 25, 2008

No more Servay Penampang

u know what..? of course not, right???hehehe..this is my 100th post!!!! big claps 4 me..bertahan jugak aku as a blogger..chewah! Bangga siut..

Anyway, today..aku mau cerita pasal salah satu supermarket ni..agak femes gak la d Sabah ni "SERVAY HYPERMARKET".Harga brg2 kat sni memang boleh tahan murah...ala2 Giant..Tesco....baru2 ni branch dia dekat Penampang hangus terbakar beb! Bangunan Servay tu pun rebah menyembah bumi suda. Sedih woo..coz' 1 day b4 Servay tu terbakar kami plan mau makan spagetti d sana esok time lunch...tapiii.....kesian...kempunan kami.... :(( Jarak Servay tu dengan opis aku 5 minit jak drive..

Anggaran kerugian RM30 juta. Kebakaran berpunca dr lintar pintas..sib baik teda kemalangan jiwa.Ni ada gambar2 aku dapat from email..kwn yg bagi..aku nda tau sepa photographer gambar2 ni..aku pinjam dulu la pics ni ya.hehe...mau tengok youtube pun boleh..taip jak Servay Penampang..adios!!!!



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


No comments: