Friday, August 22, 2008

Otomen & Yaksasa

Every weekend, aku akan balik kg aku d Tamparuli..supaya mama dpt lepaskan windu padaku n aku dpt tengok keadaan mama..sihat ka nda dia??Abang & family dia pun akan balik..time ni la aku akan membuli anak2 buahku Aliya & Irfan..n sometimes aku yg kena buli..huehuehue..

Irfan or nama yg biasa aku panggil dia "gurip" memang suka betul dengan ultramen..ekk, betul ka aku spell "ultramen" tu..hentam aja la..hehe...1 day, dia suru aku lukis "otomen" (ultramen) & yaksasa (raksasa). Aku terpaksa gak la wpun masa tu aku tengah ngantuk. Mau tido tapi abis kena gusti oleh c gurip kalo belum lukis otomen & yaksasa nya tu..huhuhu

aku try lukis yaksasa tp teda idea..so, aku lukis la zirafah yg nda berapa jadi tu..then gurip lukis otomen..tengok la gambar2 ni..kami 1 family ketawa berabis ni bila tengok lukisan dia...HUAHAHAHAHHA...gurip...gurip...napa la ko ni lawak bangat....

macam biasa la gambar nda clear kalo guna camera phone..huhu


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Actually esok aku ada test SPA untuk 4 jawatan pegawai Gred 41 tp nda sure whether i should go or not. Teda preparation ni...huhuhu..apa2pun Good Luck jak la untuk aku..hehe..



No comments: