Wednesday, December 31, 2008

2009 is coming!

Salam all..& Salam Maal Hijrah 1430..lupa mau wish hari tu!~ngeh~

Rasanya baru semalam sambut tahun 2008..esok suda 2009!Cepatnya masa berlalu kan..errmm...

Tapi aku bersyukur sangat2..tahun 2008 memang bawa banyak luck untuk aku berbanding tahun 2007. Thn 2007 byk memory sedih tau..tp ALLAH sayangkan aku..tahun ni aku lebih banyak tersenyum & happy saja..that's why la aku makin tembam!hahahaha...Moga2 thn 2009 ni lebih byk luck untuk aku..tp jgn jak makin tembam!(^o^)

Azam baru?As usual...azam yg belum tertunai di tahun2 suda bawa lagi ke tahun 2009...azam lain tentunya aku mau bergelar isteri kepada MyPrecious (MyFiancee..hihi)...mgkin juga akan menunaikan umrah bersama mak (semalam mimpi pegi umrah dengan mak...rasa insaf sangat sampai menangis..suda bangun pun still nangis tau..huhu...)

Tonite..will stay d Hotel Meridien with my cousins..& pegi tgk konsert & countdown d Padang Merdeka...yeeaaahhh...tentu seronot...nda sabar ni mau balik dr keja.hehe..

Tag dr neneth & aween...blh ka buat next year?hehe...cerita pasal "baby" pun belum aku tunaikan kan?huhu...byk lagi ni aku mau cerita tp nnti la bila ada masa ya..hehe..

Ok frens..c u next year if panjang umur..insyaALLAH...

No comments: