Wednesday, January 7, 2009

1st..

My 1st post on 2009!!!! (^o^)

And...and...today my..my...how to say in English a.."1 bulan pertunangan"..like wana said "Happy 1st monthsary"..ada ka word mcm atu wana?hik...hik...kalo ada, HAPPY 1st MONTHSARY ENGAGEMENT to me...hehe..

If ada words lain yg sesuai..sila bagitau aku ya..~ngeh~

Dalam tempoh sebulan bergelar fiancee org ni..aku cukup bahagia..hihi..MyPrecious yg ku kenal sebelum ni cpt panas baran sentiasa berlembut & bersabar dgn aku..sampai aku rasa pelik plak..haha..MyPrecious yg ku kenal amat malas berurusan dgn mana2 pihak govt, tetiba rajin urus borang kursus kawin kami..dr ambil borang, isi borang sampai la hantar the forms..semangat kot???Hihi..we will attend the kursus kawin end of this January tau..

Eh, korang tentu boring baca entry aku if nda bergambar kan..nnti entry pasni ada pic..tp sure bukan pic aku bersama MyPrecious..hehe..sekrg ni aku tengah busy menyiapkan repair work claim..dateline 15hb ni tau..mampusss....byk lagi ni kena siapkan!!!arrggghhh.....

ok la...daaaa....

*psssttt....aku paling suka bila MyPrecious ckp mcm ni "ayg kan tunang abg" (^o^)

2 comments:

Anonymous said...

wah,bahagia ja org tengah bercinta ni kan.kalo ikut imaginasi aku la,misti skg ko sdg surrounded by buih2, bunga2,rama2 dan dragonfly yg berterbangan.mcm d kayangan kan! cheeeewah!!!ingat plak jaman bujang2 dulu,time sinta2 cengini.jeles la plak :-P

Rin Ismail said...

hahahaha...turn sia plak mau rasa smua tu...hihi..