Monday, February 23, 2009

Tagged by Mie

As promise...ni la tag dr c Mie. Wpun aku malas tapi kena buat jugak la..karang c Mie marah..makin kerepot la plak..

10 perkara tentang Mie
1. Full name Mohd Helmi Zahari
2. Panggilan manje Mie, Mietos, Atuk, Mie Megi, Moyang..huahahaha
3. Dulu study kat UK..
4. Keja atas kapal laut
5. Asik belayar tp tak penah bawa ole2 untuk gue..kedekut!
6. Sungguh teruja bila aku panggil dia atuk...suka la tu dapat cucu yg comel mcm gue ni..hahaha...
7. Suka sakat orang, menyampuk, perasan lebih2
8. Raja lawak sbb ada ja idea buat lawak
9. Suka tido siang hari...sbb malam jd kelawar..
10. Noti sangat2...tp ramai bloggers akan windu kat dia bila dia tak online (aku terkecuali...hahahha)

5 benda kesayangan aku
1. BabyRed
2. Memey (C Bunny hadiah dr MyPrecious) --> tiada kena mengena dgn memey Suhaiza yg ditgkap khalwat itu!!! *jgn saman saya..saya org susah!ahakssss.....
3. Lappy
4. HP
5. Koleksi Dragonfly



2 comments:

mie said...

silap tu...
ejaaan nama gue...helmie
gue memang kedekut...hahhahaa
xrindu konon,padahal asyik termimpi2 kan gue je...
lalallaaaa..

Anonymous said...

comeynye webpage awak..ajar la cket