Wednesday, April 8, 2009

Tagged again by Mie

Salam...tentu korang rindukan aku kan?kekeke..pewasan plak..ntah2 teda sorang pun yg kisah blog ni berupdate or tidak kan..huhuhu..aku betul2 busy la sekrg..keja berlambak d ofis..weekend kena urus hal2 kawin plak..pastu kat umah kena jaga mak yg tengah sakit :(Moga mak cepat sembuh...amin) Dugaan betul untuk aku yg pemalas ni..hehe..tp yg paling best gaji aku has been increased!!!! hehehehe lagi....

Actually banyak mau story tp sbb terlalu busy sampai ada story yg mau di share d sni lupa suda..haha..siannya...apa2pun..layan dulu tag ni..nda lain nda bukan dr atukku yg rajin tag org..huahahha...

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
lingling..tu nama gue

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu? http://misz-sharinah.blogspot.com/ sbb macam glamour jak..haha

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda? konon2nya pasal diri gue la..tp ada gak selit2 hal2 lain yg bila mana terasa mau share dgn readers..

Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya? Pernah...sbb ketandusan idea mau update..xde maknanyee...

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini? sebuah blog yg penuh dengan pewasan & wawasan..n akan diwindui bila tidak diupdate...huhu

Senaraikan 5 orang yang akan anda tag: Yatt, Aween, Nora, Pija & Owon

...sangat jeles bila blogger lain dpt update blog dorg hampir tiap hari..uwaaa..sgt jeles lagi bila blog org lain meriah dgn emoticon yg comel2 (aween, ko kena ajar aku mcm buat emoticon tau) nmpknya aku ada hutang tag dgn beberapa blogger aween (pasal purse), Owon, &...sapa lagi a..mcm ada tp nda ingat..hehe..nnti aku buat a..nda tau bila..

Rasanya aku pun mau buat contest la..ramai sangat blogger buat contest sekrg ni..benda yg baik msti la d ikut kan..hahaha..

ok la...daaaa....

2 comments:

mie said...

gaji dh naik???
bleh la blanja tiket flight tuk gue..
hahaaaa

Rin Ismail said...

boleh......
boleh blah!haha