Friday, July 17, 2009

Wedding's Giftdoors, Guest Book & Banner


Salam...

Aku sakit gigi sebelah kiri sejak kelmarin. Arrrgghhh...rasa mcm mau marah2 jak..gusi gatal & pipi kiri terasa tebal.huuhh!!!

Masih lagi cerita pasal wedding aku ni..hehe..sila jgn boring OK..huahaha..kali ni aku mau tayang benda2 ni...

1. Giftdoors
Semua ni buat sendiri tau! Actually bukan la 100% kerja tangan aku. Ramai cousin2 yg tolong buat. Yalah mana sanggup buat semua sorang kan..cuma idea tu dari aku la..hehe..yg box kuning ada dot-dot blue tu cenderahati masa Malam Berinai. Aku buat dalam 20 box jak untuk orang2 yg merenjis. Dalam box tu ada saputangan yg di dalamnya aku letak potpori..hehe..wangi tau..

Goodies bags & Uncang tu giftdoors for guest masa Majlis Bersanding aku. Ada mcm2 sweets n candies dalam uncang tu..khas utk bebudak yg datang.hehe..apa yg kat dalam bags?

Dalam Goodies Bags ada Keychain Bantal Wangi kaler purple & jugak Keychain Uncang Wangi Kaler Pink n some candies too..hehe..seronot ka dapat benda ni suma?

2. Guest BookGuest book ni pun aku buat sendiri jugak. lawa ka?hehe..lupa plak ambik gambar sebelah dalam..apa2pun terima kasih banyak2 bagi yang sudi mengisi GuestBook ni..tersengih2 aku baca ucapan korang..hahaha

3. Banner

Banner pun buat sendiri...puas hati tau buat semua benda ni sendiri. Bagi yang mau kahwin tu sila buat benda2 ni semua sendiri k..baru la rasa kelainan pada wedding korang tu. serious ni..hehe..Tapi buat seawal mungkin supaya nda kelam kabut. Banner ni kecik jak..dalam semeter kain satin..words tu aku buat dari kain felt. kreatif ka?hehe..cuma nda berapa menarik kan sebab teda hiasan lain..hehe..keja last minit memang mcm ni la..haha...

*note: Kahwin tu bukan saja menunaikan separuh daripada iman kita tau..tapi jugak seronok. Sila la kahwin k..Ahahakssss...

2 comments:

Marto said...

http://liberacionmasiva.blogspot.com/

Anonymous said...

wah..wah..
nnt smpi turn ak buli la order souvenier ni. hehe