Friday, March 12, 2010

Menghitung hari..

Salam,

Sudah lama nda update blog..malas la katakan..hehe..tiap hari terfikir jugak mau update, banyak mau di share tapi...itu la..MALAS! ~ngeh~

Sedar nda sedar kandungan aku suda masuk 37 weeks..org cakap cukup bulan suda..tinggal menunggu hari lagi. Nda sabar tunggu baby keluar..penat bawa perut & badanku yg semakin kembang ni..haha..barang2 baby semuanya suda aku sediakan termasuk persediaan untuk aku berpantang nnti. Kalau lambat sediakan tentu kelam kabut hubby nanti..lagipun dia mana tau hal2 itu semua..so, aku mesti sediakan sebelum baby keluar..

Sekarang aku sibuk mencari nama untuk baby..tentu la nama yang lawa & mempunyai makna yg baik dalam islam. Buat masa ni jantina baby suda dapat tau tapi takut2 doctor tersalah..so, aku sediakan jugak nama untuk boy & girl..just in case kan..hehee..nama tuk boy senang jak cari..tp nama girl tu punya la payah..aduii..kalau boleh aku & hubby mau namakan baby bermula dengan huruf N (sempena nama hubby) & combine dgn huruf S or K (sempena nama aku la)..hihihi..penah jugak gaduh ngan hubby pasal nama baby ni..tp biasa la gaduh2 manja jak..masing2 suka nama itu & ini..huhuhuh..

Keja-keja di ofis pun aku suda aku settlekan..report & keja2 claim bulanan terpaksa pass pada my friend..itupun harap2 dia masi ingat apa yg aku ajar..aku kan bercuti selama 2 bulan nnti..takut2 plak keja2 penting aku setiap bulan tu terbiar begitu jak..botak boss nnti..hehe..

OK la..next update aku mau tayang barang2 baby & mgkin jugak barang2 untuk aku..insyaALLAH..tapi andaikan nda sempat, aku mohon doa dari kalian supaya aku selamat melahirkan baby. Dan andaikan terjadi sesuatu pada aku..nauzubillah..aku mohon maaf & halalkan segala2nya ok..sob..sob...sob...sedih plak..ekekeke...

wassalam

5 comments:

mie said...

gue plak excited...
xpun letak je nama dgn hurrf M..
baru adil, dua2 xdpt...
pompuan- mielah
laki- mietos

hehehehee

iekabean said...

Semoga selamat melahirkan baby pertama!!! hehheheh =)

Rin Ismail said...

mie, eeee...x lawa langsung nama tu..ahaksss...

ieka - thanks..mie & ieka bila plak???ekekeke...

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

iekabean said...

kahkahkahhh.... mie mana boleh mengandung!!

Apa la kaka ling-ling nih =)