Thursday, January 13, 2011

Salam 2011

Hai..dah pun masuk tahun 2011...umur gue pun makin muda..hehehehe..

Aku just mau announce yg blog ni akan di CLOSE. sebabnya...aku suda teda masa mau update..byk komitmen org bilang.hehehe...

Memang syg dgn blog ni..dr tahun 2007 sampai sekarang..dr aku bujang sampai ada anak..aku luah semua dalam blog ni. sedih tau mau close..tp apa leh buat..aku memang teda masa..sekrg ni mau tumpukan dengan kehidupan seharian & online biz.

Apa2pun akan sentiasa mengikuti perkembangan kawan2 blogger especially mie, ieka, aween, jurra, neneth, mel, ina, etc. Nnti korang jenguk2 la aku di FB..search jak 'Sarinah Ismail Kong'..aku la tu! hehe...or my biz blog "SarinahKong'sBeads.blogspot.com" & "syifapunyakraf.blogspot.com".

Aku akn officially close blog ni on February nnti.

No comments: