Wednesday, June 26, 2013

I'm Back after 2 years..!!!



Assalammualaikum...

Apa khabar semua..?? Fuh..!!! Rasanya 2thn lebih nda post apa2 dekat sini. Sebelum ni memang suda decide untuk close blog ni tapi rasa sayang (Nasib baik still ingat password..hihi) Walaupun blog aku ni nda banyak share apa2 but rasa rindu plak untuk share something. Selama ni aku aktif d FB ja..tapi dekat FB just 'friends' yg dapat tengok & baca apa yg aku shared. Dekat sini, maybe orang dr merata2 tempat boleh tengok kan..

Aku pun nda mengharap org akan baca & tengok apa yg aku share..but..mana la tau org google2 akan jumpa sedikit sebanyak info or cerita yg aku post..hehe..

Ilmu coding2 ni memang aku banyak lupa..semoga aku ada masa untuk recall semua ilmu2 tu & belajar ilmu baru. Sejak bergelar ibu kepada 2 orang anak..memang MASA sangat2 limited. Eh..ada 2 orang anak suda aku. hehe..sebelum ni aku ada cerita di sini pasal 1st baby c Nurin tu. Now, Nurin ada adik boy, named Nawfal Syamil. Nnti aku cerita pengalaman bersalin Nawfal plak ya. Memang sangat2 lain berbanding Nurin. hehe...


No comments: