Friday, April 20, 2007

Ebi AF5's FC & Blog

Hari ni seperti biasa aku baca paper Daily Express n terbaca berita Ebi AF5 FC akan dilancarkan esok! Bravo Ebi Fans...!!!Teruskan menyokong Ebi!!Masa AF5 start aku memang uda berminat sama Ebi. Wpun masa tu aku nmpk dia selebet ja. Tapi dia nmpk lain dari yg lain..Dengan rambut yg kembang mcm sarang tebuan..dia tetap macho di mataku!LOL..HAHAHA..

Blog Ebi plak telah 2weeks dilancarkan so sapa2 yg berminat sila la visit blog beliau & kalo berminat sila la jadi fanclub dia. Caranya ada dalam blog dia tu. Malas aku mo terangkan d sini. Lagipun aku pun belum join. Tapi kejap lagi mau join la ni.hihihi..

O ya..dalam Daily Express juga ada distorykan mcm mana Ebi boleh join AF ni. Aku short storykan d sini la..malas bah mau scan paper tu.haha..pemalas banar!!(^0^)..mulanya Ebi nda dapat borang audition AF.kehabisan borang wpun dia dtg awal. Tau la AF ni sambutannya luar biasa. Masa tu dia pegi audition abg angkat dia 'Yet" yg temankan. C Ebi ni punya la kecewa..dalam perjalanan pegi car park untuk pulang..ada seorg Pakcik Tukang Kebun kat Hotel Palace tu dengar rungutan kekecewaan c Ebi ni. Mgkin uda nasib c Ebi ni rezeki dia kat AF..c Pakcik ni bagitau dia ada 1 borang AF n bagi kat Ebi...so,dari situ bermula la perjuangan Ebi sebagai penyanyi..cheee...i lap the Pakcik very much la!!!hahaha..

Sebut pasal AF..semalam ada aku berkenalan dengan bapa sedara c Farha AF5. Ntah la betul ka nda..tapi banyak juga rahsia c Farha dia bocorkan..hahaha..apa la punya saudara!Dia ada jugak pegi audition sama2 Farha masa tu n sampai juga final stage. Tapi bukan nasibnya mgkin d AF..So, pada kenalan baru aku tu..sabar ja la..mgkin ko uda ditakdirkan jadi tokeh kedai HP bah!ahaksss...

Ok la..mau g register d FC Ebi dulu..chow bebeh!!!

No comments: