Friday, April 20, 2007

Megi Ayam + Nenas

Pehhh!!Semalam aku pekena megi ayam campur ngan jeruk nenas!!Memang sedap hingga menjilat mangkuk.hahaha..terliur plak bila teringat kesedapannya..hihi..aku memang suka mkn nenas.nda kira waktu..kalo jumpa ja nenas memang aku beli & buat jeruk.Mak aku kata dia mengidam nenas masa mengandungkan aku dulu.Mgkin pasal tu la nenas nda boleh dipisahkan dengan menu harian aku.Kalo aku mkn nasi berlaukkan nenas pun aku bantai ja.aku lebih berselera daripada berlaukkan ayam or ikan.Tapi kalo masak ayam kari + nenas lagi la sedap!!!Hehehehe..selain nenas..aku suka makan jeruk bambangan & Tuhau..tapi pokok bambangan ni ikut musim bila mau berbuah.So, bila musimnya saja dapat aku bantai..Hihi..Tuhau ni baunya kurang enak a.k.a busuk..tapi rasanya sedap...kalo ada nenas..bambangan..n tuhau..alamat 2-3 pinggan la aku mkn..LOL..!!!

No comments: