Monday, July 6, 2009

Reception 06.06.09 (Perempuan)

Salam..today genap sebulan hari persandingan aku (^o^)

Malam sebelum hari persandingan aku..aku cuma tidur dalam 3 jam sahaja sbb malam tu my cousins & friends sibuk menginai & meng'henna'kan jari-jemariku..sambil2 tu berborak panjang hingga ke pagi..siuk bah..ntah bila lagi dapat cerita panjang mcm tu lepas ni..hehe..

Jam 8++ pagi...ada suda jemputan yg datang. Sedara-maraku dari kampung & my mum's friends..nasib baik tukang masak suda selesai masak. Kalo nda ntAdd Videoah apa mau hidang..dorang ni plak awal betul datang..hehe..Aku plak belum mandi.huhu..memalukan jak..
Ok la..nda mau cerita panjang2..kalau cerita panjang sampai tahun depan pun nda abis..hahaha...enjoy jak la photo2 yg ada ni k.

All photos taken by Myke.





Banyak lagi gambar2 yg mau kongsi tp aku nda larat la mau upload semua..hehe..cukup la bah ni kan...next entry aku upload plak reception di rumah pengantin lelaki k.

MAJLIS SANDING (PEREMPUAN)
Tarikh : 06.06.09

Hari : Sabtu

Masa : 10.30am - 4.00pm

Tempat : Rumah kediaman pengantin perempuan di Kg. Bawang, Tamparuli, Sabah.

Tema : Purple Pink (Purpink)

Pakaian pengantin perempuan & Lelaki : from butik

Photograper : Myke

Mekap : Watie from butik

Kompang : Kg. Laya-Laya, Tuaran

Aku plan buat majlis yg sederhana sahaja. Tapi ramai plak yg komen majlis aku agak meriah..Apa2pun aku berpuas hati sbb smua perkara yg aku hajati terlaksana di majlis kahwinku ini. Terima kasih banyak2 yg banyak membantu memeriahkan & mereliasasikan majlis ni..Semoga perkahwinan aku ini kekal hingga ke akhir hayat. InsyaALLAH..Amin.

2 comments:

Anonymous said...

yay !!!
aminnnnn...

mie said...

waa....
cun nya!!!
hahhaaa