Monday, November 16, 2009

I can feel it!!!!!!

Yahhooo....happynya bila suda dapat rasa baby gerak2 dalam rahim aku!!!! Sangat2 happy tau..(^o^)

Aku start rasa baby gerak2 sabtu lalu, masa tu tengah menikmati air kelapa muda yg hubby belikan..aku memang teringin sangat minum air kelapa tu..that's why hubby belikan. Tp masa tu hubby tiada d umah..dia balik KB. Bila bagitau hubby yg suda dapat rasa baby gerak2..hubby pun happy jugak & cakap mgkin baby happy sangat minum air kelapa kan?hehehe..

"Baby, mama doakan baby sihat dlm tummy mama k..mmmuuuaaakkksss..."

4 comments:

Jurra said...

nahh best kan bila ada geli2 dlm perut? Kalau 1st time memang lambat baru ko rasa betul dia tendang.. lagipun memang suda rasa sblm ni tapi ko tidak sure itu tendang kaaa atau perut ko lapar atau ada angin..

Bagus tu ling ko suka minum air kelapa.. aku ni susah betul mo telan tu .. bidak rasa dia..ehehe

Rin Ismail said...

ya bah best bah..kalo dia start tendang2 tu msti aku x concentrate dgn benda lain..haha..aik, rugi tu ko x dpt minum air kelapa..bagus tu kan..bikin kasi lebat rambut baby..hehe

Anonymous said...

waaahhh.. siuk baby suda begerak2.. hihi. besar ka suda ling? nmpk ka perubahan porut itu? ahaha..

Rin Ismail said...

besar2 suda la jij..byk suda baju nda muat ni..kalo pakai yg kecil sikit memang nmpk tu perut..malu i..hahahaha